May 12, 2010

Είναι που φεύγεις

Γενικά:
Μουσική : Τόλης Βοσκόπουλος
Στίχοι : Σόφη Παππά
Ερμηνεία : Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ : ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΟΝΗ
Εγγραφή : 08
Κυκλοφορία : 1981
Στίχοι:

Μια καμπάνα απόψε, μες στη νύχτα,
μαζί μου κλαίει λυπητερά.
Κυριακή σε λίγο ξημερώνει
μια Κυριακή χωρίς χαρά.

Είναι που φεύγεις και φεύγ' η ζωή μου
μ' ένα παράπονο μες στην ψυχή μου,
που σαν μαχαίρι γυρνά στην πληγή και πονώ.
Είναι που φεύγεις και φεύγ' η χαρά μου,
σαν το νερό μέσ' απ' τα δάχτυλά μου,
είναι που τίποτα δεν θα 'χω πια ν' αγαπώ.

Κυριακή σε λίγο ξημερώνει
μια Κυριακή χωρίς χαρά.

Μια καμπάνα απόψε θα ραγίσει
μπρος στης αγάπης τον καημό.
Κυριακή δεν θα ξαναχτυπήσει,
δεν θα χτυπήσει εσπερινό.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει η Μαρινέλλα.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: