May 31, 2010

Απορώ

Γενικά:
Μουσική : Γιάννης Πάριος
Στίχοι : Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία : Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Άλμπουμ : ΡΑΓΙΣΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ
Εγγραφή : 10
Κυκλοφορία : 1987
Στίχοι:

Απορώ με μένα, απορώ,
που σε θέλω ακόμα απορώ.
Κάνεις τόσα λάθη και σ' τα συγχωρώ,
σαν βροχή το χώμα σε ζητώ.

Απορώ με την καρδιά μου
που αντέχει να πονά.
Φαίνεται πρώτη φορά μου
αγαπώ αληθινά.

Απορώ με μένα, απορώ,
κάνω για να φύγω κι όμως δεν μπορώ.
Ξέρω πως μου κάνεις μέσα μου κακό
κι όμως δεν το κρύβω, σ' αγαπώ.

Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Πάριος (1994 - ΒΙΟΣ ΕΡΩΤΙΚΟΣ)
Φίλιππος Νικολάου (2002 - 8+ΟΧΤΩ)

Πληροφορίες:
Η εισαγωγή του τραγουδιού είναι προσαρμογή του Βασίλη Σαλέα.
Ο Πάριος στην ερμηνεία του λέει στΗν τρίτη στροφή: "κάνω για να φύγω, δεν μπορώ./Ξέρω ότι μου κάνεις μέσα μου κακό".
Ο Νικολάου στην πρώτη στροφή λέει "Κάνεις τόσα λάθη και σε συγχωρώ", ενώ στην τρίτη στροφή δεν λέει τους δύο πρώτους στίχους, αλλά επαναλαμβάνει τους δύο πρώτους στίχους της πρώτης στροφής.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: