May 9, 2010

Αν ήμουν ψεύτικος

Γενικά:
Μουσική : Θανάσης Πολυκανδριώτης
Στίχοι : Βασίλης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία : Άγγελος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ
Εγγραφή : 08
Κυκλοφορία : 1984
Στίχοι:

Αν ήμουν ψεύτικος,
αν σου έμοιαζα λίγο
θα μπορούσα να φύγω,
όπως φεύγεις κι εσύ.
Αν ήμουν ψεύτικος,
σαν την ψεύτρα καρδιά σου,
σαν τα σκόρπια φιλιά σου
θα 'χα γίνει πουλί.

Θα 'τανε καλύτερα
να μη σ' είχα γνωρίσει.
Θα 'τανε καλύτερα
να μη σ' είχα αγαπήσει,
μα η ατυχία μου
είναι η ευτυχία μου.
Θα 'τανε καλύτερα
να μη σ' είχα γνωρίσει.

Αν ήμουν ψεύτικος
σαν τα μαύρα σου μάτια
δεν θα ήμουν κομμάτια,
θα 'χα σβήσει το χθες.
Αν ήμουν ψεύτικος
θα μπορούσα, καρδιά μου,
να σε είχα κοντά μου
με χιλιάδες ψευτιές.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει η Βούλα Καραχάλιου.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: