May 10, 2010

Σ' εμπιστευόμουνα

Γενικά:
Μουσική : Θανάσης Πολυκανδριώτης
Στίχοι : Ρόνη Σοφού
Ερμηνεία : Άγγελος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ
Εγγραφή : 05
Κυκλοφορία : 1984
Στίχοι:

Σ' εμπιστευόμουνα πολύ, σ' εμπιστευόμουνα,
σ' είχα θρησκεία, στ' όνομά σου ορκιζόμουνα
και θα δεχόμουνα και στοίχημα να βάλω,
ότι ποτέ δεν θα σε δω με κάποιον άλλο.

Μα σε είδα και δεν πίστευα στα μάτια μου
και σε είδα μ' έναν άλλον να περνάς.
Μες στην άσφαλτο σκορπίσαν τα κομμάτια μου
και συ πάνω στα κομμάτια μου πατάς.
Μα σε είδα και δεν πίστευα στα μάτια μου
δεν το πίστεψα πως άλλον αγαπάς.

Ονειρευόμουν σαν παιδί, ονειρευόμουνα,
ότι μαζί σου τη ζωή θα μοιραζόμουνα
κι είχα πιστέψει πως δεν πρέπει ν' αμφιβάλλω,
ότι ποτέ δεν θα σε δω με κάποιον άλλο.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: