Jan 14, 2010

Εμπιστευτικόν

Γενικά:
μουσική:Νότης Μαυρουδής
Στίχοι:Άλκης Χριστοφέλλης
Ερμηνεία:Γιάννης Σαμσιάρης
Άλμπουμ:ΣΤΗΝ ΟΧΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ
Εγγραφή:02
Κυκλοφορία:1984
Στίχοι:

Ήρθα, ποιος να ξέρει από πού
πήγαινα τροχάδην πουθενά
το τρένο με ξεφόρτωσε αλλού
και βρέθηκα μαζί σας εδώ να.

Έχω να σου δώσω ένα μπαλόνι
να παίζεις όταν είσαι μόνη,
Αντιγόνη.
Έχω να σου δώσω μια κουβέρτα
να μην κρυώνεις το χειμώνα,
Δυσδαιμόνα.

Ήρθα κι ετοιμάζομαι να φύγω
στο χαρτί τα δώρα μου τυλίγω
έφερνα μαζί μου συμφορές
και μικρές ασήμαντες χαρές.

Τώρα και πάντα για την νίκη
βαδίζω με το δεκανίκι
δυο βήματα πίσω κι ένα μπρος
τρέχω και γλιστράει ο καιρός.

Άλλες ερμηνείες:
Αρλέτα (1990 - ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ)
Αναστασία Μουτσάτσου (2008 - ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: