Jul 15, 2010

Ο αμαξάς

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Αλέκος Σακελλάριος
Ερμηνεία : Αλίκη Βουγιουκλάκη
Κυκλοφορία : 1963
Στίχοι:

Καροτσέρη καροτσέρη
άσ' το καμουτσίκι απ' το χέρι
και μην το κτυπάς.
Δε χρειάζεται να τρέχεις,
όταν τόσο, πια, κοντά σου έχεις
κείνον π' αγαπάς.

Άσ' το τ' αμάξι μονάχο να κυλάει
κι όπου κι αν πάει για μένα ειναι χαρά.
Όλα είν' εντάξει κι η αγάπη μου είναι πλάι
κι όταν γελάει ο κόσμος μού γελά.

Καροτσέρη καροτσέρη
άσ' το καμουτσίκι απ' το χέρι
και μην το κτυπάς.
Δε χρειάζεται να τρέχεις,
όταν τόσο, πια, κοντά σου έχεις
κείνον π' αγαπάς.

Όλα γύρω μου ειναι ωραία
κι έχω την αγάπη μου παρέα
δίπλα μου εδωνά.
Άσ' τη ρόδα να γυρίζει,
μια τρελή χαρά με πλημμυρίζει
και με κυβερνά.

Όλα είν' εντάξει κι η αγάπη μου είναι πλάι
κι όταν γελάει ο κόσμος μού γελά.
Άσ' το τ' αμάξι μονάχο να κυλάει
κι όπου κι αν πάει για μένα ειναι χαρά.

Καροτσέρη καροτσέρη
άσ' το καμουτσίκι απ' το χέρι
και μην το κτυπάς.
Δε χρειάζεται να τρέχεις,
όταν τόσο, πια, κοντά σου έχεις
κείνον π' αγαπάς.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Αλίκη Βουγιουκλάκη (1965 - ΠΡΩΤΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ)
Αλίκη Βουγιουκλάκη (1997 - ΧΤΥΠΟΚΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΘΡΑΝΙΟ)

Πληροφορίες:
Τραγούδι από την ταινία του Αλέκου Σακελλάριου ΧΤΥΠΟΚΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΘΡΑΝΙΟ, με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, που προβλήθηκε το 1963.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: