Sep 16, 2010

Γιατί φοβάσαι

Γενικά:
Μουσική : Στέλιος Βλαβιανός
Στίχοι : Πυθαγόρας
Ερμηνεία : Μαρινέλλα
Άλμπουμ : ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Εγγραφή : 05
Κυκλοφορία : 1975
Στίχοι:

Γιατί φοβάσαι τη σιωπή;
Είμαι δική σου σ' το 'χω πει.
Με τη σιωπή μου σου μιλώ
και σε φιλώ
κύμα τρελό μες στο γιαλό.

Πάρ' το φεγγάρι και κάν' το βέρα μου
φίλε μου, άντρα και αγέρα μου.
Πάρ' τη ζωή μου απόψε να την πιεις
σταγόνα από κρασί,
όλος ο κόσμος είσαι σύ.

Γιατί γλυκό παιδί μου κλαις
τα δειλινά τις Κυριακές;
Εγώ σε κάθε προσευχή
κάνω ευχή
να 'σαι το τέλος μου κι η αρχή.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Ηρώ (1999 - ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ)

Πληροφορίες:
Διασκευή της μεγάλης επιτυχίας του Ντέμη Ρούσσου "From souvenirs to souvenirs", που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά, αρχικά στη Γαλλία, σε δίσκο 45 στροφών.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: