Sep 18, 2010

Κι απόψε τίποτα

Γενικά:
Μουσική : Στέλιος Ζαφειρίου
Στίχοι : Πυθαγόρας
Ερμηνεία : Μαρινέλλα
Άλμπουμ : ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Εγγραφή : 01
Κυκλοφορία : 1975
Στίχοι:

Κι απόψε τίποτα, στην πόρτα μου ούτε χτύπος
κι ένα μονότονο τραγούδι ο βοριάς
Μια λέξη μου 'μεινε και λέω, "μήπως, μήπως;
Μήπως και ήμουνα η αγάπη μιας βραδιάς;"

Γιατί δεν πάω κι εγώ
τις χαρές του κόσμου να κυνηγώ;
Γιατί δεν πάω να βρω
το καινούργιο πεπρωμένο;
Γιατί δεν πάω κι εγώ
μιαν αγάπη μες στη νύχτα να βρω
και νύχτες κάθομαι και σε προσμένω;

Κι απόψε τίποτα, στην πόρτα μου ούτε χτύπος
κι ένα μονότονο τραγούδι ο βοριάς.

Κι απόψε τίποτα... Η ίδια ιστορία,
η ίδια απόγνωση, η ίδια συμφορά.
Κι είναι σαν σύννεφο στα μάτια η απορία:
Αγάπη ήμουνα εγώ για μια φορά;

Γιατί δεν πάω κι εγώ
τις χαρές του κόσμου να κυνηγώ;
Γιατί δεν πάω να βρω
το καινούργιο πεπρωμένο;
Γιατί δεν πάω κι εγώ
μιαν αγάπη μες στη νύχτα να βρω
και νύχτες κάθομαι και σε προσμένω;

Κι απόψε τίποτα, η ίδια ιστορία,
η ίδια απόγνωση, η ίδια συμφορά…

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: