Sep 5, 2010

Ξέχασα να πω

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Αργυρώ Καλλιγά
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής - Μαρινέλλα
Άλμπουμ : ΡΕΣΙΤΑΛ
Εγγραφή : 48
Κυκλοφορία : 1976
Στίχοι:

Μόνη μου επήρα απόψε τους δρόμους
μες στην βαθειά την συννεφιά,
μόνη, σιωπηλή, με σκυμμένους τους ώμους,
με τα βήματά μου συντροφιά.

Ξέχασα να πω στο φτωχό μου μουσείο
πως δεν θα γυρίσω ξανά.
Μόνο ένα γράμμα στον Χρήστο θα στείλω
να μη με ζητήσουν πουθενά.

Μια βελανιδιά μες στον κάμπο βογκάει
μες στην θολή τη συννεφιά.
Δένδρο δυνατό κι ο βοριάς το λυγάει.
Έρημη η φωλιά, χωρίς πουλιά.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Κώστας Χατζής (1990 - ΣΕ 4/4)

Πληροφορίες:
Στην επανεκτέλεση του 1990, ο Χατζής εκτός του ότι τραγουδάει σε αρσενικό γένος (π.χ. "Μόνος μου επήρα απόψε τους δρόμους"), έχει κάνει και τις εξής αλλαγές:
Στο δεύτερο στίχο λέει "μες στη βαρειά τη συννεφιά", και στο ρεφραίν λέει "Ξέχασα να πω στο φτωχό μου σκύλο".
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: