Sep 5, 2010

Με λες τραγουδιστή

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Γιάννης Παύλου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής - Μαρινέλλα
Άλμπουμ : ΡΕΣΙΤΑΛ
Εγγραφή : 47
Κυκλοφορία : 1976
Στίχοι:

Εγώ τραγούδισα για σένα
και συ με λες τραγουδιστή.
Πήγαν τα νιάτα μου χαμένα
γιατ' είχες την καρδιά κλειστή.

Εγώ τραγούδησα γι' αγάπη,
ειρήνη κι άδικο χαμό
κι εσύ μου γύρισες την πλάτη
κι είχες στα μάτια το θυμό.

Το πρόβλημα θέλει μια λύση
δεν θα την βρούμε εγώ κι εσύ.
Μα κάποιος πρέπει να κρατήσει
την πόρτα στ' άδικο κλειστή.

Πληροφορίες:
Στον τελευταίο στίχο, Ο Χατζής διστάζει και, προφανώς επειδή δεν θυμάται τον στίχο, λέει κατά λάθος "στη πόρτα στ' άδικο κλειστή".
Στην επανέκδοση του 1987 σε CD, στο εσώφυλλο αναφέρει τον στιχουργό ως "Τ. Παύλου". Είναι λάθος.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: