Sep 26, 2010

Οι παλιές καλές μέρες

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Γιώργος Οικονομίδης
Ερμηνεία : Μαρινέλλα
Άλμπουμ : ΤΟ ΤΑΜ-ΤΑΜ
Εγγραφή : 08
Κυκλοφορία : 1980
Στίχοι:

Οι παλιές καλές μέρες ήταν λίγες,
πες μου αγάπη, όταν τις πήρες πού τις πήγες;
Πώς τα κατάφερες, καρδιά μου, να τις σβήσεις
και δεν τις βρίσκω πια ούτε μες στις αναμνήσεις;

Με τ' όνειρό του ραντεβού είχε τ' όνειρό μου
σε μια γωνιά, θυμάμαι, δρόμου.
Ένα αγόρι με συγκίνηση γεμάτο,
μα δεν θυμάμαι πια παρακάτω.

Οι παλιές καλές μέρες ήταν λίγες,
πες μου αγάπη, όταν τις πήρες πού τις πήγες;
Γεμάτες όνειρα, στοργή και καλοσύνη,
πες μου, οι παλιές καλές μας μέρες τι έχουν γίνει;

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει ο Κώστας Χατζής.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: