Sep 12, 2010

Ο τελευταίος μου σταθμός

Γενικά:
Μουσική : Γιώργος Κατσαρός
Στίχοι : Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία : Μαρινέλλα
Άλμπουμ : ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ
Εγγραφή : 10
Κυκλοφορία : 1974
Στίχοι:

Ο τελευταίος μου σταθμός η αγκαλιά σου,
η τελευταία μου ελπίδα τα φιλιά σου.
Να τριγυρίζει η καρδιά μου δεν αντέχει
είν' ένα τραίνο που κουράστηκε να τρέχει.

Μ' ένα φιλί σου όλα θα σβηστούν
όλοι οι παλιοί σταθμοί θα ξεχαστούν.
Θέλουν και τα τραίνα να ξεκουραστούν.

Ο τελευταίος μου σταθμός η συντροφιά σου,
το τελευταίο καρδιοχτύπι η ματιά σου.
Δε θέλω τραίνα και σταθμούς να ξαναλλάξω
εδώ μ' αρέσει και θα μείνω και θ' αράξω.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Μαρινέλλα (1975 - ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: