Oct 30, 2010

Άγουρο σταφύλι

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΦΩΣ
Εγγραφή : 02
Κυκλοφορία : 1972
Στίχοι:

Άγουρο σταφύλι
και με κόψανε.
Βάρβαρα τα δυο μου χείλη
τα ματώσανε.

Εγώ δεν ήμουν για πληγές,
δεν ήμουν για μαχαίρια.
Εγώ κρατούσα τ' όνειρο
ανθό στα δυο μου χέρια.

Σαν, σαν τον Χριστό θα γυμνωθώ
τη δίψα μου να σταυρωθώ
και με το αίμα, τον ανθό
του ονείρου να ποτίσω,
προτού στον Άνθρωπο
"Ηλί, Ηλί" να ψιθυρίσω.

Πάνω απ' το μπουμπούκι
άγρια σκύψανε
μαύροι λύκοι, μαμελούκοι
το συντρίψανε.

Εγώ δεν ήμουνα θεριό
θεριά για να παλέψω,
κι αν, κι αν μου σκοτώσαν τ' όνειρο
συγγνώμην θα γυρέψω.

Σαν το Χριστό θα γυμνωθώ
τη δίψα μου να σταυρωθώ
και με το αίμα, τον ανθό
του ονείρου να ποτίσω,
προτού στον Άνθρωπο
"Ηλί, Ηλί" να ψιθυρίσω.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: