Oct 30, 2010

Πέτρα και φως

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΦΩΣ
Εγγραφή : 01
Κυκλοφορία : 1972
Στίχοι:

Γεννήθηκα, γεννήθηκα στην πέτρα,
στον ήλιο κάτσε μέτρα,
πως μου 'γινε, πως μου 'γινε ο πόνος
πατέρας κι αδελφός.

Πέτρα και φως η χώρα μου,
πέτρα και φως η γη μου,
συγχώρα μου, συγχώρα μου
αγάπη την οργή μου.
Πέτρινο το κορμί μου,
αλάτι το ψωμί μου,
θαλασσινός ανθός, θαλασσινός ανθός.

Γεννήθηκα στην πέτρα,
στον ήλιο κάτσε μέτρα,
πως μου 'γινε ο πόνος
πατέρας κι αδελφός.

Πέτρα και φως το σώμα μου,
μια θάλασσα το βλέμμα,
το χώμα μου, το χώμα μου
οργώνεται στο αίμα.

Πέτρινο το σκαρί μου,
αγέρας η ψυχή μου,
θαλασσινός ανθός,
θαλασσινός ανθός.

Γεννήθηκα στην πέτρα,
στον ήλιο κάτσε μέτρα,
πως μου 'γινε ο πόνος
πατέρας κι αδελφός.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: