Oct 11, 2010

Αν σε ρωτήσουνε πού μένεις

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Μάνος Κουφιανάκης
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : Η ΑΛΕΞΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΧΑΤΖΗ
Εγγραφή : 18
Κυκλοφορία : 1991
Στίχοι:

Αν σε ρωτήσουνε πού μένεις,
μες στην καρδιά μου να τους πεις.
Κι αν σε ρωτήσουν πώς σε λένε
αγάπη πες τους, μη ντραπείς.

Αν σε ρωτήσουν, ποιος τις νύχτες,
ποιος σε σκεπάζει με φιλιά,
εγώ να πεις, πως σε σκεπάζω
με τη δική μου την καρδιά.

Αν σε ρωτήσουν ποιος σου δίνει
για να πετάς ψηλά φτερά,
εγώ να πεις, που πάντα θέλω
να 'χεις εσύ κάθε χαρά.

Αν σε ρωτήσουν ποιος τις νύχτες,
ποιος σε σκεπάζει με φιλιά,
εγώ να πεις, που σε σκεπάζω
με τη δική μου την καρδιά.

Αν σε ρωτήσουν ποιος σε κάνει
κάθε σου πίκρα να ξεχνάς,
εγώ να πεις, που σε λατρεύω
γιατί κι εσύ με αγαπάς.

Κι αν σε ρωτήσουν πώς σε λένε,
αγάπη πες τους, μη ντραπείς
κι αν σε ρωτήσουνε πού μένεις,
μες στην καρδιά μου να τους πεις.

Αν σε ρωτήσουν ποιος σου δίνει
για να πετάς ψηλά φτερά,
εγώ να πεις, που πάντα θέλω
να 'χεις εσύ κάθε χαρά.

Αν σε ρωτήσουν ποιος σε κάνει
κάθε σου πίκρα να ξεχνάς,
εγώ να πεις, που σε λατρεύω
γιατί κι εσύ με αγαπάς.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: