Oct 25, 2010

Ας μπορούσα ν' αγαπήσω

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΦΩΣ
Εγγραφή : 16
Κυκλοφορία : 1972
Στίχοι:

Ας μπορούσα
με τα χέρια μου τα τραίνα μια στιγμή να σταματούσα,
ας μπορούσα,
στις παλάμες μου για λίγο το φεγγάρι να κρατούσα,
ας μπορούσα.

Ας μπορούσα,
τα καράβια που 'χουν φύγει στο λιμάνι να γυρνούσα,
ας μπορούσα,
τα ρολόγια όλου του κόσμου στη χαρά να σταματούσα,
ας μπορούσα.

Ας μπορούσα
ν' αγαπήσω με μια αγάπη πιο μεγάλη απ' την καρδιά μου,
ας μπορούσα
να πονέσω μ' ένα πόνο πιο πολύ απ' τα δάκρυά μου,
ας μπορούσα
τους λεπρούς όλου του κόσμου έναν-έναν να φιλούσα,
ας μπορούσα,
τα νεκρά τα παλληκάρια απ' τον Άδη να γυρνούσα,
ας μπορούσα,

Ας μπορούσα
τους εχθρούς όλου του κόσμου μοναχός μου να νικούσα,
ας μπορούσα,
τα πουλιά τα πληγωμένα στις φωλιές τους να γυρνούσα,
ας μπορούσα.

Ας μπορούσα, ας μπορούσα, ας μπορούσα.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Κώστας Χατζής (1972 - ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: