Oct 26, 2010

Εγώ κι ο κόσμος

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Ν. Ζαρίδου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΦΩΣ
Εγγραφή : 15
Κυκλοφορία : 1972
Στίχοι:

Είμαι κι εγώ- είμαι κι εγώ πολεμιστής
στο μαύρο κύ- στο μαύρο κύκλο της ζωής,
και προχωρώ- και προχωρώ προς τα μπροστά,
χτυπούν τα ό- χτυπούν τα όπλα σταυρωτά.

Και πολεμώ- και πολεμώ τ' ανθρώπινα,
με πολεμούν- με πολεμούν οι ανθρώποι,
κι όλες μαζί- κι όλες μαζί οι συμφορές
με παίρνουν στο- με παίρνουν στο κατόπι.

Και πέφτω κά- και πέφτω κάτω και χτυπώ
σηκώνομαι- σηκώνομαι, παραπατώ,
πικρά ξανά- πικρά ξανά χαμογελώ,
πασχίζω πά- πασχίζω πάλι να στηθώ.

Αν απ' τη μά- αν απ' τη μάχη αυτή σωθώ
θα 'χουν αλλά- θα 'χουν αλλάξει οι ανθρώποι,
θα 'χουνε πια- θα 'χουνε πια καθαριστεί
θα ευωδιούν- θα ευωδιούν οι τόποι.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: