Oct 13, 2010

Είμαι ένας μουσικός

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Στέλιος Μάγερ
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ
Εγγραφή : 44
Κυκλοφορία : 1974
Στίχοι:

Είμ' ένας άνθρωπος απλός,
χρόνια εργάτης μουσικός
και η ζωή μ' αρέσει, αχ, μ' αρέσει,
αλλά δεν θέλω δύση-ανατολή,
θέλω τον ήλιο να σταθεί
στον ουρανό, στη μέση.

Εγώ δεν ξέρω γράμματα,
στης πολιτείας τα πράγματα
τη μύτη μου δεν χώνω.
Έτσι κι αλλιώς ποιός με ρωτά
τι λέω εγώ για όλα αυτά,
που ξέρω νότες μόνο.

Άλλοι ρυθμίζουνε τη γη,
ποιός θα πεθάνει, ποιός θα ζει
και το ψωμί μοιράζουν.
Παίρνουν οι λίγοι το πολύ,
το άλλο παίρνουν μερικοί
κι οι νηστικοί φωνάζουν.

Κι εγώ, που είμ' ένας άνθρωπος απλός,
χρόνια εργάτης μουσικός
και η ζωή μ' αρέσει,
αυτό που ξέρω δυστυχώς είναι απλό,
τόσο απλό, στ' αλήθεια,
που αν το πω θα με περάσουν για τρελό,
που λέει παραμύθια.

Θαρρώ πως πρέπει δηλαδή
να γίνει μοιρασιά σωστή,
με της καρδιάς το χέρι,
μα όλοι ξέρουμε καλά
πώς κόβει εκείνος που κρατά
στο χέρι το μαχαίρι.

Στη Δύση, στην Ανατολή
εκεί κρατάνε το ψωμί
και το μαχαίρι,
κι όταν ο ήλιος τριγυρνά
πότε δεξιά, πότε ζερβά,
δεν έχει μεσημέρι.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: