Oct 18, 2010

Όπου κι αν πας

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Εγγραφή : 11
Κυκλοφορία : 1969
Στίχοι:

Όπου κι αν πας, όπου βρεθείς,
τα χέρια μου αν θυμηθείς
ψάξε την πέτρα, θα τα βρεις
όπου κι αν πας, όπου βρεθείς.

Σαν το αγέρι είμαι καλός,
όπου κι αν πας, όπου βρεθείς
θα είμαι φίλος κι αδελφός.
Ψάξε τον κόσμο θα με βρεις,
όπου βρεθείς.

Όπου κι αν πας, όπου βρεθείς,
τα μάτια μου αν θυμηηθείς
ψάξε τ' αστέρια, θα τα βρεις
όπου κι αν πας, όπου βρεθείς.

Σαν τα ποτάμια είμαι πιστός
όπου κι αν πας, όπου βρεθείς
θα 'μαι για σένα σαν Χριστός
μην φοβηθείς, μη φοβηθείς,
όπου βρεθείς.

Όπου κι αν πας, όπου βρεθείς
τα νιάτα μου αν θυμηθείς
ψάξε το χώμα, θα τα βρεις
όπου κι αν πας, όπου βρεθείς.

Σαν τα λουλούδια είμαι νεκρός
μα ευωδιάζει όλη τη γης,
κλέβε για μένα λίγο φως
όπου κι αν πάς, όπου βρεθείς,
όπου βρεθείς.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: