Oct 10, 2010

Όσο κρατάει αυτή η απάτη

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : Η ΑΛΕΞΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΧΑΤΖΗ
Εγγραφή : 21
Κυκλοφορία : 1991
Στίχοι:

Όσο κρατάει αυτή η απάτη,
που 'ναι για μένα ο έρωτάς σου
σε ικετεύω κάνε κάτι
πριν με στεγνώσει η καρδιά σου.

Λέγε μου λόγια, παραμύθια,
στην αυταπάτη μου να μένω
κι από το ψέμα σου τα στήθια
τα παγωμένα να ζεσταίνω.

Όσο κρατάει αυτή η απάτη
και όσο βρίσκεσαι κοντά μου
μη με χτυπάς πίσω απ' την πλάτη
μη τσαλακώνεις τα όνειρά μου.

Λέγε μου λόγια, παραμύθια,
στην αυταπάτη μου να μένω
κι από το ψέμα σου τα στήθια
τα παγωμένα να ζεσταίνω.

Όσο κρατάει αυτή η απάτη...

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: