Oct 4, 2010

Σ' αγαπώ σ' αγαπώ

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Λοΐζος
Στίχοι : Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία : Γιάννης Καλατζής
Άλμπουμ : ΘΑΛΑΣΣΟΓΡΑΦΙΕΣ
Εγγραφή : 01
Κυκλοφορία : 1970
Στίχοι:

Βάλε τ' άσπρα σου,
γίνε κρίνο και βγες από τη γλάστρα σου
κι έλα πλάι μου,
να γιορτάσω κι εγώ Απριλομάη μου.

Φόρα και μια χάντρα θαλασσιά
να μη σε ματιάζουν τα νησιά.

- Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ
- Πού με βάζεις;
- Σ’ ένα πύργο ψηλό να διατάζεις.
- Κι άμα πέσω από κει, βασιλιά μου;
- Θα βρεθείς μέσα στην αγκαλιά μου.

Γίνε μέλισσα
να σου στήνουν χορό τα μελισσόπουλα.
Γίνε θάλασσα
να σου λένε τραγούδια τα ναυτόπουλα

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Χάρις Αλεξίου - Μιχάλης Χατζηγιάννης (2000 - ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΦΩΣ)

Πληροφορίες:
Η μελωδία και εν μέρει ο στίχος του τραγουδιού ακούστηκαν πρώτη φορά από τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ το 1969 στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου "Λεβεντόπαιδο" (Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Έλενα Ναθαναήλ, Παντελής Ζερβός κ.ά.). Οι στίχοι αυτής της ερμηνείας:

Βάλε τ' άσπρα σου,
γίνε κρίνο και βγες από τη γλάστρα σου
κι έλα πλάι μου,
να γιορτάσω κι εγώ Απριλομάη μου.

Πώς μοσχοβολά η γειτονιά,
τώρα που ανοίγουμε πανιά!

Φίλησε με ν' αγγίξω
τη ζεστή σου καρδιά,
χίλιους δρόμους ν' ανοίξω
για να βγεί ξαστεριά.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: