Oct 11, 2010

Χαμογελώ μα δε γελώ

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : Η ΑΛΕΞΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΧΑΤΖΗ
Εγγραφή : 19
Κυκλοφορία : 1991
Στίχοι:

Χαμογελώ μα δε γελώ
είναι μεγάλη διαφορά.
Τον μακιγιάρω τον καημό
να φιγουράρει για χαρά.

Σ' αυτόν τον κόσμο τον τρελό
και τον σακάτη τον καιρό
χαμογελώ μα δε γελώ.
Κι αυτό που μόλις το μπορώ.

Χαμογελώ μα δε γελώ
κι όταν μου λεν πως μ' αγαπούν
Θεέ μου, λέω, σε καλό μου,
τόση ψευτιά πώς τη μπορούν;

Σ' αυτόν τον κόσμο τον τρελό
και τον σακάτη τον καιρό
χαμογελώ μα δε γελώ.
Κι αυτό που μόλις το μπορώ.

Κι όταν κι εσύ, πως μ' αγαπάς
μου λες, με λόγια τρυφερά,
τότε για πρώτη μου φορά
τότε γελάω δυνατά.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: