Jan 21, 2011

Κάπου υπάρχει η αγάπη μου

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία : Νανά Μούσχουρη
Κυκλοφορία : 1959
Στίχοι:

Τώρα που είναι άνοιξη
και τα λουλούδια ανθίζουν
οι νύχτες με ζαλίζουνε
τ' αγόρια όταν σφυρίζουν.

Κι όσους τα βράδια συναντώ
μου λένε καλησπέρα
μα εγώ δεν έχω τι να πω
σφυρίζω στον αγέρα.

Κάπου υπάρχει η αγάπη μου
μα δεν ξέρω ποια 'ναι.
Κάπου υπάρχει η αγάπη μου
μα δεν ξέρω πού.

Θα την γυρέψω στα χαρτιά,
θα την γυρέψω στ' άστρα
μα σαν την βρω σ' τ' ορκίζομαι
πως θα ντυθώ μες στ' άσπρα.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Γιοβάννα (1959)
Τώνης Μαρούδας (1960)
Νανά Μούσχουρη (1961 - ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ Νο 1)
Σαββίνα Γιαννάτου (1983 - ΤΟ '62 ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ)
Γιοβάννα (1985 - Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ)
Σαββίνα Γιαννάτου (2002 - ΠΑΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ)
Νανά Μούσχουρη (1994 - ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ / ΧΑΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ)
Αλίκη Καγιαλόγλου (1999 - ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ)
Νανά Μούσχουρη (2003 - Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΦΩΝΗΣ)
Ελένη Γερασιμίδου (2008 - 100+ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ)

Πληροφορίες:
Το τραγούδι πήρε το πρώτο βραβείο στο Φεστιβαλ Θεσσαλονίκης το 1959. Την επόμενη χρονιά ακούστηκε πάλι από την Νανά Μούσχουρη στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ, με τους Τζένη Καρέζη, Αλέκο Αλεξανδράκη, Λυκούργο Καλέργη κ.ά. Αυτή η ηχογράφηση υπάρχει στον δίσκο του 1994 που αναφέρω, και κυκλοφόρησε με την κασετίνα τεσσάρων CDs με γενικό τίτλο Ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟ.
Ο Μαρούδας (με τη συνοδεία της Τζένης Βάνου) στην δεύτερη στροφή λένε "Κι όταν τα βράδια περπατώ / μου λένε καλησπέρα / εγώ δεν έχω τι να πω".
Η Σαββίνα Γιαννάτου στην τελευταία στροφή λέει "μα σαν τη βρω τ' ορκίζομαι"
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: