Jan 20, 2011

Το κλωτσοσκούφι

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία : Αλίκη Βουγιουκλάκη - Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Άλμπουμ : ΤΟ ΚΛΩΤΣΟΣΚΟΥΦΙ
Εγγραφή : 01
Κυκλοφορία : 1960
Στίχοι:

Χαρά η τύχη μου δεν μου 'χει στείλει,
με αδικήσανε εχθροί και φίλοι,
ποτέ δε στέγνωσαν τα δυο μου μάτια
ποτέ δε γέλασαν τα δυο μου χείλη.

Κάθε ά- κάθε άνθρωπο μονάχο,
κάθε ά- κάθε άνθρωπο μαγκούφη
θα τον έ- θα τον έχουνε οι άλλοι
πάντοτε, πάντοτε για κλωτσοσκούφι.

Ποτέ δε γνώρισα μιαν άσπρη μέρα
και δε με φίλησε ποτέ μητέρα.
Καλάμι έρημο είμαι στον κάμπο,
που πάει κι έρχεται με τον αγέρα.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Νινέτ Λαβάρ (1983 - 30 ΣΠΑΝΙΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ 1955-1965 Νο 1)
Αλίκη Βουγιουκλάκη (1994 - ΤΟ ΚΛΩΤΣΟΣΚΟΥΦΙ / ALIKI MY LOVE)

Πληροφορίες:
Τραγούδι από την ταινία του Ντίνου Δημόπουλου ΤΟ ΚΛΩΤΣΟΣΚΟΥΦΙ (1959), σε σενάριο Αλέκου Σακελλάριου - Χρήστου Γιαννακόπουλου, με τους Αλίκη Βουγιουκλάκη, Αλέκο Αλεξανδράκη, Στέφανο Ληναίο κ.ά. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45 στροφών (FIDELITY 7063) και ταυτόχρονα ηχογραφήθηκε και κυκλοφόρησε επίσης σε δίσκο 45 στροφών με την Νινέτ Λαβάρ, τον Γρηγόρη Μπιθικώτση και το Τρίο Μορένο.
Η έκδοση του 1994 που αναφέρω, περιλαμβάνεται στην κασετίνα τεσσάρων CDs με γενικό τίτλο Ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: