Feb 22, 2011

Ο Παντελής

Γενικά:
Μουσική : Τόλης Χάρμας
Στίχοι : Τόλης Χάρμας
Ερμηνεία : Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία : 1956
Στίχοι:

Βρε Παντελή, βρε Παντελή
ξανά-μανά μου άρχισες το ίδιο το βιολί.
Τόσα στραπάτσα σου 'χουν κάνει οι γυναίκες Παντελή,
δεν έβαλες μυαλό πουλί μου,
τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου.

Αχ βρε Παντελή, αχ βρε Παντελή,
ξανά-μανά μου άρχισες το ίδιο το βιολί.

Είσαι κορόιδο της οκάς,
πολύ πολύ φιγουρατζής και κάργα γυναικάς.
Και το σακάκι Παντελή θα το πουλήσεις όπως πας,
πω πω αλί και τρισαλί μου
τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου.

Αχ βρε Παντελή, αχ βρε Παντελή,
παράτησε τις γκόμενες να ιδείς μέρα καλή.

Τα χρόνια φεύγουν Παντελή,
ως πότε πια θα το βαράς το ίδιο το βιολί;
Αντί να βρεις μια παραλού να συνδυάσεις το τερπνό
μετά του ωφελίμου
εσύ στα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου.

Αχ βρε Παντελή, αχ βρε Παντελή,
όταν γεράσεις θα 'χει πια πετάξει το πουλί.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Ντούο Χάρμα (1957)

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει η Βούλα Γκίκα, και αυτή η ηχογράφηση την επόμενη χρονιά κυκλοφόρησε και σε αμερικάνικο δίσκο (LIBERTY 269).
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: