Feb 17, 2009

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (ευρετήριο)

1967 - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ 1
front cover
  1. Μη μου θυμώνεις μάτια μου
  2. Θα 'θελα να 'χα
  3. Δε σου γύρεψα μαχαίρι
  4. Απόψε κάποιος θα χαθεί
  5. Έλα πουλί χαμένο
  6. Χαράματα
  7. Καράβια αλήτες
  8. Έκλαψα χτες
  9. Το κορίτσι μου στ' άστρα
  10. Το άδειο σπίτι
  11. Νύχτα μικρή αρχόντισσα
  12. Ήταν το ποτάμι μακρύ
  13. Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι
1968 - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ 2
front cover
  1. Ένα μαχαίρι
  2. Τ' άσπρα πουλιά
  3. Μην κλείσεις το παράθυρο
  4. Δεν σε μπορώ
  5. Μικρός διαβάτης
  6. Μια φορά μονάχα φτάνει
  7. Μην του μιλάτε του παιδιού
  8. Ήρθες εψές (επανεκτέλεση)
  9. Του σπιτιού μου το στενό
  10. Γλυκειά μου αγάπη
  11. Κι αν περπατώ
  12. Τα φιλιά
1977 - ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
front cover
  1. Γειτονάκι μου (επανέκδοση)
  2. Ποια νύχτα σ' έκλεψε (επανέκδοση)
  3. Ήρθες εψές (επανεκτέλεση & επανέκδοση)
  4. Τα μαχαίρια
  5. Ήταν το ποτάμι μακρύ (επανέκδοση)
  6. Πάμε για ύπνο Κατερίνα
  7. Όσα δε βάνει ο λογισμός (επανέκδοση)
  8. Γύφτισσα μέρα (επανέκδοση)
  9. Η Ελένη του Μάη (επανέκδοση)
  10. Ο Καραϊσκάκης
  11. Τα φορτηγά καράβια
  12. Η Μαρίνα η Σαλονικιά (επανέκδοση)
| 1 | 2 |

No comments:

Post a Comment