Jul 21, 2009

Ήρθες εψές

Γενικά:
Σύνθεση:Γιάννης Σπανός
Στίχοι:Σωτήρης Σκίπης
Ερμηνεία:Μιχάλης Βιολάρης
Άλμπουμ:ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1967
Στίχοι:

Ήρθες εψές στον ύπνο μου και μου ψιθύρισες
πως απ' τα ξένα μάνα μου εξαναγύρισες.

Τρέχω, καλώς να σε δεχτώ, μπρος στ' ακρογιάλι σου
να γείρω όπως κι έναν καιρό μες στην αγκάλη σου.

Μα βρίσκω ολέρμο το γιαλό κι έρμα τα κύματα
και παίρνω το δρομί και πάω πέρα στα μνήματα.

Ήρθες εψές στον ύπνο μου και μου ψιθύρισες
κι από τα ξένα μάνα μου δεν ξαναγύρισες.

Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Πουλόπουλος (1968 - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ 2)
Γιάννης Πουλόπουλος (1977 - ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: