Sep 19, 2009

Το ίδιο κάνει

Γενικά:
Μουσική:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Μανώλης Μητσιάς, Χορωδία
Άλμπουμ:ΠΑΡΩΝ
Εγγραφή:12
Κυκλοφορία:1977
Στίχοι:

Κι αν θα μου πεις πως είν' αλλιώς,
το ίδιο κάνει.
Φτωχοζητιάνοι μένουν κάτι σαν κι εμάς,
δικαιοσύνης, ταπεινοί φτωχοζητιάνοι.
Κι αν θα μου πεις πως είν' αλλιώς,
το ίδιο κάνει.

Κι αν θα μου πεις πως είν' αλλιώς,
το ίδιο θα 'ναι.
Οι δυνατοί θα μας μετράνε την ζωή,
τα μονοπάτια που μας δείχνουν θα τραβάνε.
Κι αν θα μου πεις πως είν αλλιώς,
το ίδιο θα 'ναι.

Κι αν θα μου πεις πως είν' αλλιώς,
τι θα κερδίσεις;
Θα γονατίσεις κάποια δύσκολη στιγμή
και από σίδερο, αν είσαι, θα λυγίσεις.
Κι αν θα μου πεις πως είν αλλιώς,
τι θα κερδίσεις;

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: