Mar 1, 2009

ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ (ευρετήριο)

1969 - ΡΟΛΟΪ - ΚΟΜΠΟΛΟΪ
front cover
  1. Ρολόι - κομπολόι
  2. Πήρα απ' το χέρι σου νερό
  3. Και τι δεν κάνω
  4. Γλυκό φαρμάκι
  5. Θα κλάψω αύριο
  6. Το παράκανες Βασίλη
  7. Γιατί καλέ γειτόνισσα
  8. Καρδιά γεννήθηκες πουλάκι
  9. Δεν τελειώνει η ζωή
  10. Ήρθ' ο χειμώνας
  11. Τίποτα
  12. Ολόκληρη ζωή
1974 - ΑΛΗΘΕΙΕΣ
front cover
  1. Μίσος
  2. Με φιλιά μερώνει μόνο
  3. Η ζωή μου όλη
  4. Το γιατάκι μου
  5. Εκείνα που δεν λέγονται
  6. Η Κικίτσα
  7. Οι μισοί καλοί
  8. Και τότε
  9. Τα όνειρα χτίζονται
  10. Αυτός που πέρασε
  11. Η ζωή πικροθάλασσα
  12. Μην ξηγιέσαι έτσι
1977 - ΠΑΡΩΝ
front cover
  1. Ας μη με δει κανείς
  2. Μείνε πίκρα στην καρδιά μου
  3. Τρελός
  4. Σε μάθανε
  5. Ζωή μου
  6. Άμα περάσει τούτο 'δω
  7. Πνίγετ' η ζωή μου
  8. Ως πότε πια
  9. Κοινωνία
  10. Φαρμάκι
  11. Τι τραγούδι να γράψω
  12. Το ίδιο κάνει
1978 - ΣΕΙΣΜΟΣ
front cover
  1. Σεισμός
  2. Το λάθος έχει γίνει
  3. Δάκρυ
  4. Αμαρτωλός είμαι κι εγώ
  5. Δυο γυναίκες αγαπώ
  6. Πόσα πρέπει
  7. Κονή αγορά
  8. Επίορκος προδότης
  9. Είμαι από χωριό
  10. Ήμαρτον Κύριε
  11. Μολόγα τα
  12. Γιατί μου βγαίνεις δίχως φλας
  13. Βασιλά - Μασιλά
1979 - ΑΣΕ ΜΕ ΖΩΗ
front cover
  1. Κοίταμε στα μάτια
  2. Το φιλότιμο τ' αντρίκιο
  3. Θα κλείσω τα μάτια
  4. Ήπια τα χείλη σου και χάνομαι
  5. Στη φωτιά θα πέσω
  6. Όλο χαλάς
  7. Να γιατί κλαίνε
  8. Πυρετός
  9. Άσε με ζωή
  10. Πρέπει
  11. Γιατί κακούργα πεθερά
  12. Να πεθάνω με το ταίρι μου
  13. Έμοιαζε με κύριο
  14. Τι λες καλέ
1980 - ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
front cover
  1. Δυο γυναίκες αγαπώ
  2. Στη φωτιά θα πέσω
  3. Το λάθος έχει γίνει
  4. Ούτε σπίθα ούτε λέξη
  5. Αμαρτωλός είμαι κι εγώ
  6. Μολόγα τα
  7. Πού να βρεις
  8. Το μέτρο της αγάπης
  9. Ξαναγεννήθηκα
  10. Ελευθερία (Όταν σημάνει η ώρα)
  11. Εγώ καλά σου τα 'λεγα
  12. Πόσα πρέπει
  13. Δωσ' μου να πιω
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εκτός από το "Ελευθερία (Όταν σημάνει η ώρα)", που είναι ορχηστρικό, όλα τα υπόλοιπα τραγούδια είναι επανεκτελέσεις που είχαν ερμηνεύσει παλαιότερα διάφοροι τραγουδιστές.
1982 - ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΠΩ
front cover
  1. Θέλω να τα πω
  2. Τούτος ο τάφος
  3. Άνοιξε Πέτρο
  4. Φέρε
  5. Ο εαυτός μου
  6. Προσευχή του καλού ραγιά
  7. Χαροκόπου 1942-1953 (Στις παράγκες)
  8. Δεν είναι ο κόσμος φίλος μου
  9. Ο δρόμος είναι δρόμος
  10. Όμορφο χαβά
  11. Για έλα κάθισε με μάς
  12. Έζησε με το τίποτα
  13. Αδιόρθω- αναρχι
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το 2011 κυκλοφόρησε μία νέα έκδοση του δίσκου με την εφημερίδα "ΤΟ ΒΗΜΑ", όπου όμως είναι φανερή η παραβίαση του πρωτότυπου, καθώς ο Νταλάρας έχει κάνει αλλαγές στα όργανα, αλλά και σε διάφορα σημεία της ερμηνείας του, όπως και ο ίδιος ασύστολα παραδέχεται, στο ένθετο που συνοδεύει το CD. Επιπλέον έχει προστεθεί και το τραγούδι "Πριν, τώρα, πάντα", που δεν υπήρχε στην πρώτη κυκλοφορία, αλλά κι αυτό λογοκριμένο από τον Νταλάρα, αφού του έχει αφαιρέσει τους τελευταίους στίχους που αναφέρονται στον Ανδρέα Παπανδρέου. Να ήταν, άραγε, δάκτυλος της κας Νταλάρα, που αυτή την εποχή πολιτεύεται με το ΠΑΣΟΚ, ή εγώ σκέφτομαι τόσο διεστραμμένα; (Μάλλον το δεύτερο. Η πορεία του Νταλάρα έχει αποδείξει ότι ξέρει από μόνος του πώς να αποφεύγει τις κακοτοπιές...)
1984 - ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ
front cover
  1. Στο σπίτι μας που μπήκανε
  2. Χαροκόπου 1942-1953 (Στις παράγκες)
  3. Μην κατέβεις στο λιμάνι
  4. Για έλα κάθησε με μάς
  5. Και τότε
  6. Δεν είπα μη
  7. Ήπια τα χείλη σου και χάνομαι
  8. Θέλω να τα πω
  9. Χωρίς αυτήν
  10. Τρελός
  11. Κοίτα με στα μάτια
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εκτός από το "Θέλω να τα πω", όλα τα υπόλοιπα τραγούδια είναι επανεκτελέσεις που είχαν ερμηνεύσει παλαιότερα διάφοροι τραγουδιστές. Ακόμα και το "Θέλω να τα πω" υπάρχει στον ομώνυμο δίσκο του Άκη Πάνου (βλ. ανωτέρω), όπου όμως ο Νταλάρας τραγουδάει μόνο την εισαγωγή του τραγουδιού (την πρώτη στροφή).

No comments:

Post a Comment