Jul 2, 2009

Το γιατάκι μου

Γενικά:
Μουσική:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Γιάννης Θυμάκης
Άλμπουμ:ΑΛΗΘΕΙΕΣ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1974
Στίχοι:

Το γιατάκι που 'χω φτιάξει, είναι τέσσερα ντουβάρια,
τσιμεντόλιθοι, λιθάρια και στο πρόχειρο.
Δυο σανίδες για κρεβάτι και στον τοίχο, για την πλάτη,
καρφωμένο είν' της γιαγιάς μου το εργόχειρο.

Του 'χω βάλει και κουρτίνα στο παράθυρο το ένα,
στη γωνιά έχω κουζίνα με τα όλα της.
Από κάτω απ' το μαγκάλι, το τηγάνι και το μπρίκι,
τη μικρή και τη μεγάλη κατσαρόλα της.

Το μικρό το τραπεζάκι το 'χω πάρει ευκαιρία.
Έχω κι ένα μπουζουκάκι, το μεράκι μου...
Και στο χαμηλό περβάζι, μια παλιά φωτογραφία,
της ζωής μου το μαράζι, το σαράκι μου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: