Feb 10, 2010

Όλο χαλάς

Γενικά:
Μουσική:Ακης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Γιάννης Ντουνιάς
Άλμπουμ:ΑΣΕ ΜΕ ΖΩΗ
Εγγραφή:06
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Έχω πρόσωπο κυρά μου καθαρό.
Κι αν κοκκίνισε ετούτο τον καιρό,
είναι για τις δικές σου πράξεις,
είναι που δεν μπορείς να φτιάξεις.
Κι όλο χαλάς, όλο χαλάς
και την ντροπή στην πλάτη μου κολλάς.

Έχω πρόσωπο κυρία μου σπαθί.
Κι αν λερώθηκε και πρέπει να πλυθεί,
είναι απ' τις δικές σου πράξεις,
είναι που δεν μπορείς να φτιάξεις.
Κι όλο χαλάς, όλο χαλάς
και την ντροπή στην πλάτη μου κολλάς.

Έχω πρόσωπο κυρία μου χασέ.
Όσα είπες τ' αγοράζω βερεσέ.
Κοίταξε τις δικές σου πράξεις,
κοίτα που δεν μπορείς να φτιάξεις
κι όλο χαλάς, όλο χαλάς
και την ντροπή στην πλάτη μου κολλάς.

Πληροφορίες:
χασέ(ς): Είδος υφάσματος. Η παρομοίωση του Άκη Πάνου αναφέρεται στην μία από τις δύο βασικές ιδιότητες του υφάσματος, την καθαρή λευκότητά του. Η άλλη ιδιότητα του υφάσματος (σκίζεται πολύ εύκολα) χρησιμοποιείται στην έκφραση "σ' έσκισα σαν χασέ".
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: