Feb 21, 2010

Της ζωής τα συντρίμμια

Γενικά:
Μουσική:Δημήτρης Γκούτης
Στίχοι:Δημήτρης Γκούτης
Ερμηνεία:Σπύρος Ζαγοραίος
Κυκλοφορία:1959
Στίχοι:

Απ' τον κόσμο καμένος
και βαριά πληγωμένος,
μαύρο δρόμο θα πάρω
και όπου με βγάλει η άκρη.
Την ευχή σου μονάχα
να μου δώσεις μανούλα
κι αν με φάνε τα ξένα
δεν θέλω να κλάψεις για μένα.

Εγώ σε τούτη τη ζωή
είμαι βασανισμένος,
είμαι στο κύμα ναυαγός
και στη στεριά καμένος.

Απ' της μοίρας τη λύσσα
δεν μπορώ να γλυτώσω,
μου 'χει δέσει τα χέρια η τύχη
με βαριά αλυσσίδα.
Μα θα φύγω μανούλα
κι ό,τι θέλει ας γίνει
κι αν στερέψει η ζωή μου
γαλήνη θα βρει το κορμί μου.

Εγώ σε τούτη τη ζωή
είμαι βασανισμένος,
είμαι στο κύμα ναυαγός
και στη στεριά καμένος.

Της ζωής τα συντρίμμια
δεν φοβούνται λαχτάρες
μ' έχουν μάθει ν' αντέχω, μανούλα,
στους πόνους με θάρρος.
Μα θα φύγω, θα φύγω
και ξανά δεν γυρίζω
κι αν με φάνε τα ξένα
δεν θέλω να κλάψεις για μένα.

Εγώ σε τούτη τη ζωή
είμαι βασανισμένος,
είμαι στο κύμα ναυαγός
και στη στεριά καμένος.

Άλλες ερμηνείες:
Στράτος Διονυσίου - Καίτη Θύμη (1960)

Πληροφορίες:
Τον Ζαγοραίο στη β΄ φωνή συνοδεύει η Βούλα Γκίκα.
Ο Διονυσίου στην ερμηνεία του, αντί για "Μα θα φύγω, θα φύγω" λέει "Μα για πάντα θα φύγω".
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: