Feb 28, 2010

Κάνεις κύκλους

Γενικά:
Μουσική:Αλέξης Παπαδημητρίου
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΠΙΣΤΟΣ
Εγγραφή:07
Κυκλοφορία:1988
Στίχοι:

Μες στην ερημιά του κόσμου
μόνο μ' άφησες, ψυχή μου,
γκρέμισες τα πάντα εντός μου
κι άφησες τη φυλακή μου.

Κάνεις κύκλους κάνεις κύκλους
γύρω απ' τους κλειστούς μου τοίχους
μα να δεις που δεν θ' αντέξω
γρήγορα θα δραπετεύσω.

Εξω απ' την κλειστή μου πόρτα
παίζεις με τη μοναξιά μου
και της βάζεις φάλτσα ακόρντα
με κιθάρα την καρδιά μου.

Κάνεις κύκλους κάνεις κύκλους
γύρω απ' τους κλειστούς μου τοίχους
μα να δεις που δε θ' αντέξω
γρήγορα θα δραπετεύσω

και θα κάνεις μοναχή σου
κύκλους μες στη φυλακή σου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: