Feb 23, 2010

Της αγάπης μου το δίσκο

Γενικά:
Μουσική:Μπάμπης Μπακάλης
Στίχοι:Νίκος Μουρκάκος
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Κυκλοφορία:1960
Στίχοι:

Το ηλεκτρόφωνο κοιτάζω
και βαριά αναστενάζω.
Πάλι θα ρίξω μια δραχμή
γιατί με πνίγουν οι καημοί.

Στης αγάπης μου το δίσκο
την παρηγοριά μου βρίσκω.

Μη μου γράφεις πως δεν θα γυρίσεις.
Τι σου φταίω; Γιατί να μ' αφήσεις;
Δεν περίμενα να βρω
τέτοιο γράμμα θλιβερό,
μια μεγάλη αγάπη να σβήσει.

Η καρδιά μου πονά
και η ζωή μου περνά θλιβερή.
Μα ο νου μου πετά
κι όλο αναζητά
πάντα μες στα παλιά
μια γλυκιά παρηγοριά για να βρει.

Δεν περίμενα να βρω
απ' τα χέρια π' αγαπώ
τέτοια λόγια με φαρμάκι γραμμένα.
Δεν περίμενα να βρω
τέτοιο γράμμα θλιβερό,
μια αγάπη μεγάλη να σβήσει.

Λείπεις τόσο καιρό
και το δάκρυ μου τρέχει βροχή.
Μοναχός τριγυρνώ,
μέρα νύχτα θρηνώ,
μ' ένα πόνο φριχτό, σαν καρφί,
που μου τρυπά την ψυχή.

Δεν περίμενα να βρω
απ' τα χέρια π' αγαπώ
τέτοια λόγια με φαρμάκι γραμμένα.
Δεν περίμενα να βρω
τέτοιο γράμμα θλιβερό,
μια αγάπη μεγάλη να σβήσει.

Πληροφορίες:
Διασκευή του ινδικού Mera dil yer pukare aaja (Η καρδιά μου σε ζητάει, έλα) των Hemant Kumaar/Rajendra Krishan και ερμηνεία της Lata Mangeshkar, από το φιλμ Nagin του 1954.
Τον Διονυσίου συνοδεύει η Πόλυ Πάνου. Στη πρώτη στροφή, μόλις ο Διονυσίου λέει "Πάλι θα ρίξω μια δραχμή" ακούγεται η δραχμή που πέφτει στο τζουκ-μποξ! Ο ρεαλισμός σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια...
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: