Feb 22, 2010

Παλιά μου τέχνη κόσκινο

Γενικά:
Μουσική:Μανώλης Χιώτης
Στίχοι:Γιώργος Γιαννακόπουλος
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Κυκλοφορία:1960
Στίχοι:

Τ' ομολογώ πως πόνεσα,
για πάντα όταν σ' έχασα,
τ' ομολογώ ακόμη πως έκλαψα,
σαν σκέφτηκα, πως δε θα ξανασμίγανε
οι χωριστοί μας δρόμοι.

Μα τώρα πια μου πέρασε
και θα 'ρθουν, όπως φαίνεται,
καλά ξεχειμωνιάσματα.
Παλιά μου τέχνη κόσκινο,
καινούργιες περιπέτειες,
καινούργια αρραβωνιάσματα.

Τ' ομολογώ πως ήτανε
μια μαχαιριά κατάστηθα
ο χωρισμός για μένα.
Στον εαυτό μου κλείστηκα
και η ζωή μου κύλαγε χωρίς σκοπό κανένα.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

1 comment:

  1. Ηχογραφηση : Σεπτ. 1960 -------- 45ρακι της ΗΜV (7PG 2782) ------- Ενορχηστρωση & μπουζουκι : Μανώλης Χιώτης.
    [ http://vinyl.gr/His%20master's%20voice%202751-2800.html ]

    ReplyDelete