Feb 28, 2010

Σε διάλεξα για να με πλάσεις

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Πάριος
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΠΙΣΤΟΣ
Εγγραφή:06
Κυκλοφορία:1988
Στίχοι:

Σε διάλεξα για να με πλάσεις
κι άνοιξα πόρτα στην καρδιά σου
εκεί που είσαι να με φτάσεις
και να με πας με τα φτερά σου.
Σε διάλεξα για να μη κλάψω
να 'ναι καθάρια η ματιά μου,
φωτιά να βάλω και να κάψω
ό,τι ματώνει την καρδιά μου.

Δεν έχω περιθώρια εγώ,
δεν έχεις ούτε εσύ, γι' άλλη αγάπη.
Αγάπα με λοιπόν να σ' αγαπώ,
σε διάλεξα, με διάλεξες και πάει.

Σε διάλεξα για να με πλάσεις
στην πιο περίεργη στιγμή μου.
Στα δυο τον πόνο να μοιράσεις
και να γλυκάνεις τη ζωή μου.
Σε διάλεξα για να υπάρχω,
να μου μαζεύεις τα κομμάτια,
το μαύρο άσπρο να το βάψω
να δω τον κόσμο μ' άλλα μάτια.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: