Feb 22, 2010

Το κρασί

Γενικά:
Μουσική:Γιώργος Μητσάκης
Στίχοι:Γιώργος Μητσάκης
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Κυκλοφορία:1960
Στίχοι:

Δεν είσαι εντάξει κάπελα,
εγώ λεφτά σου δίνω
κι εσύ νερώνεις το κρασί
κι αδύνατο το πίνω.

Πότε με πιάνει το κρασί
και πότε δεν με πιάνει,
γιατί γουστάρει ένας καημός, αχ, καημός
κουρέλι να με κάνει.

Δεν είσαι εντάξει κάπελα,
εγώ λεφτά σου δίνω
κι εσύ νερώνεις το κρασί
κι αδύνατο το πίνω.

Δεν ξέρεις μέσα στην καρδιά
τι πόνο εγώ να κρύβω,
με βλέπεις μόνο που πονώ, που πονώ
και το κεφάλι σκύβω.

Δεν είσαι εντάξει κάπελα,
εγώ λεφτά σου δίνω
κι εσύ νερώνεις το κρασί
κι αδύνατο το πίνω.

Σε μια ανθρώπινη ψυχή
φουρτούνα όταν ξεσπάσει,
παρηγοριά είναι το κρασί, το κρασί,
τον πόνο να ξεχάσει.

Δεν είσαι εντάξει κάπελα,
εγώ λεφτά σου δίνω
κι εσύ νερώνεις το κρασί
κι αδύνατο το πίνω.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: