Feb 13, 2010

Επίορκος προδότης

Γενικά:
Μουσική:Ακης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Μιχάλης Μενιδιάτης
Άλμπουμ:ΣΕΙΣΜΟΣ
Εγγραφή:08
Κυκλοφορία:1978
Στίχοι:

Εκείνη, που δε ντράπηκε για όσα έχω κάνει
και τ' όνειρό της ήτανε μαζί μου να πεθάνει,

πόσες φορές την πότισα χολή
και πίκρανα το στόμα το γλυκό της;
Πόσο μεγάλη στάθηκε αυτή!
Κι εγώ, μικρός, επίορκος, προδότης.

Εκείνη, που κατέβηκε σκαλιά για να με φτάσει
και κάθε παραστράτημα μπορούσε να σκεπάσει,

πόσες φορές την πότισα χολή
και πίκρανα το στόμα το γλυκό της;
Πόσο μεγάλη στάθηκε αυτή!
Κι εγώ, μικρός, επίορκος, προδότης.

Αυτή, που δε φοβήθηκε να μπει μπροστά σε μένα,
την ώρα που μου ρίχνανε δυο βόλια πυρωμένα,

πόσες φορές την πότισα χολή
και πίκρανα το στόμα το γλυκό της;
Πόσο μεγάλη στάθηκε αυτή!
Κι εγώ, μικρός, επίορκος, προδότης.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: