Jul 25, 2010

Η πέτρα

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία : Βούλα Ζουμπουλάκη
Άλμπουμ : ΑΠΟΨΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ
Εγγραφή : 06
Κυκλοφορία : 1961
Στίχοι:

Η πέτρα είν' ο θάνατος
η πέτρα είν' η ζωή μου,
φυτρώσαν άσπρα γιασεμιά
μες στην αναπνοή μου.

Είμ' ένα δέντρο έρημο
στην πέτρα σπάει η φωνή μου
δεν μπαίνει αγέρας, μήτε φως
πετρώνει το κορμί μου.

Είμ' η κραυγή της μάνας μου,
είμ' η πληγή του κόσμου,
φέρτε κρασί, φέρτε φωτιά
να κάψω τον καημό μου.

Άλλες ερμηνείες:
Μαρία Φαραντούρη (1986 - Ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΣΤΗ ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ)
Φλέρυ Νταντωνάκη (1991 - ΣΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ)
Αλίκη Καγιαλόγλου (1999 - ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ)

Πληροφορίες:
Τραγούδι από το θεατρικό έργο ΑΠΟΨΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ του Luigi Pirandello, που ανέβηκε την ίδια χρονιά από το Θέατρο Αθηνών, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυράτ.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: