Jul 6, 2010

Το φεγγάρι κάνει βόλτα

Γενικά:
Μουσική : Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι : Μίκης Θεοδωράκης
Ερμηνεία : Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Κυκλοφορία : 1963
Στίχοι:

Το φεγγάρι κάνει βόλτα
στης κυράς μου τα μαλλιά.
Παίξε Τσιτσάνη μου το μπουζουκάκι
ρίξε μου μια γλυκιά πενιά.
Παίξε Τσιτσάνη μου το μπουζουκάκι
να θυμηθούμε τα παλιά.

Το φεγγάρι κάνει κύκλο
στης κυράς μου τη καρδιά.
Παίξε Ζαμπέτα μου το μπουζουκάκι
ρίξε μου μια γλυκιά πενιά.
Παίξε Ζαμπέτα μου το μπουζουκάκι
να θυμηθούμε τα παλιά.

Το φεγγάρι κάνει βόλτα,
μα η κυρά δεν μ' αγαπά.
Παίξε Γρηγόρη μου το μπουζουκάκι
ρίξε μου μια γλυκιά πενιά.
Παίξε Γρηγόρη μου το μπουζουκάκι
να ξεχαστούνε τα παλιά.

Άλλες ερμηνείες:
Ελένη Δήμου (1994 - Η ΕΛΕΝΗ ΤΩΝ ΦΕΓΓΑΡΙΩΝ)
Σταμάτης Κόκοτας (2003 - Μ' ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΤΡΕΛΟ)
Λένα Αλκαίου - Μαρία Σουλτάτου (2004 - ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΛΛΑΔΑ)
Γρηγόρης Μπιθικώτσης (2007 - ΜΑΓΙΚΗ ΠΟΛΙΣ)
Μανώλης Μητσιάς (2007 - ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ 'ΚΑΝΕΣ)

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει ο Χρηστάκης.
Το τραγούδι ακούστηκε στην μουσική παράσταση ΜΑΓΙΚΗ ΠΟΛΙΣ σε συνεργασία του Μάνου Χατζιδάκι και του Μίκη Θεοδωράκη, που ανέβηκε την ίδια χρονιά στο θέατρο ΠΑΡΚ με την σκηνοθετική επιμέλεια του Λεωνίδα Τριβιζά.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: