Jul 17, 2010

Τραγούδι της σημαίας

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Ιάκωβος Καμπανέλλης
Ερμηνεία : Λάκης Παππάς
Άλμπουμ : ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ / ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ
Εγγραφή : 12
Κυκλοφορία : 1965
Στίχοι:

Τώρα, σημαία μου το αίμα
και λάβαρο η λαβωματιά.
Ρίξε μου το στερνό σου βλέμμα
αίμα στην άδεια μου καρδιά.

Όχι! Ποτέ μου δεν σε δίνω,
στρατιώτη μου, στην ξενιτειά.
Τραγούδι και χορό εγώ στήνω
για σε στην ακροποταμιά.

Άλλες ερμηνείες:
Θανάσης Μωραΐτης (2001 - ΜΕΣΑ ΑΠ' ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ)
Μανώλης Λιδάκης (2006 - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ 4 ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΜΥΘΟΙ)

Πληροφορίες:
Από τον κύκλο τραγουδιών ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ. Το τραγούδι πρωτοακούστηκε το 1959 στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη.
Ο Λιδάκης στην δεύτερη στροφή λέει "Όχι! Ποτέ μου δεν σ' αφήνω,/στρατιώτη μου, στην ερημιά."
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: