Apr 2, 2010

Θα φύγεις απ' τη σκέψη μου

Γενικά:
Μουσική:Αντώνης Ρεπάνης
Στίχοι:Δημήτρης Γκούτης
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ:ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ
Εγγραφή:02
Κυκλοφορία:1969
Στίχοι:

Παράπονα μου κάνανε η σκέψη κι η καρδιά μου
και με κατηγορήσανε πως τις ταλαιπωρώ.
Κι εγώ τους υποσχέθηκα πως δεν θα ξανακλάψω,
ούτε στα ξενυχτάδικα για σένα θα μεθώ.

Μα όσο και να επιμένω να μην ξαναπιώ για σένα
η καρδιά μου και η σκέψη μπαίνουν πρώτες στην ταβέρνα.

Επήρα την απόφαση για να σε διαγράψω
όσο κι αν είναι δύσκολο, όσο κι αν δεν μπορώ.
Να φύγεις απ' την σκέψη μου κι απ' την φτωχή καρδιά μου
και το κρασί στα μάτια μου να μην το ξαναδώ.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: