Apr 18, 2010

Δε θέλω να με σώσεις

Γενικά:
Μουσική : Λάκης Παπαδόπουλος
Στίχοι : Νίκος Τσιπουρλιάνος
Ερμηνεία : Ελένη Δήμου
Άλμπουμ : ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ
Εγγραφή : 02
Κυκλοφορία : 1982
Στίχοι:

Το πώς τρομάζω είν' άλλο πράμα,
όταν μου λένε πως μ' αγαπάνε
και πνίγονται, για με, στο κλάμα
και να με σώσουν με τραβάνε.

Δε θέλω να με σώσεις.
Όχι, μη μ' αγαπάς!
Κι αυτά που έχεις να δώσεις
πάρ' τα, κι αλλού να πας.

Τόσο πολύ που μ' αγαπάνε
κλειδώνω πόρτες και παραθύρια,
αλλά κι εκεί με κυνηγάνε.
Βρε, κάτι πράματα μυστήρια!

Άλλες ερμηνείες:
Χαρά Αργυροπούλου (1996 - ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ)

Πληροφορίες:
Το ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ του Λάκη Παπαδόπουλου κυκλοφόρησε σε LP και σε CD. Το LP είχε τρία τραγούδια λιγότερα, μεταξύ αυτών και το "Δεν θέλω να με σώσεις".
Η Αργυροπούλου, στην φολκ-ροκ/ρέγκε ερμηνεία της, τα λέει διαφορετικά τα πράγματα:

Πώς τρομάζω είν' άλλο πράμα,
όταν μου λέν' πως μ' αγαπάνε
και πρήζονται, για με, στο κλάμα
και να με σώσουν με τραβάνε.

Τόσο πολύ που μ' αγαπάνε
κλειδώνω πόρτες και παραθύρια,
αλλά κι εκεί με κυνηγάνε.
Βρε, κάτι πράματα μυστήρια!

Έρχονται αυτοί που θα με σώσουν
να σώσουνε και τους εχθρούς μου!
Κι ύστερα εμένα ποιος με σώνει
κι απ' τους εχθρούς κι απ' τους δικούς μου;

Δε θέλω, δε θέλω να με σώσεις.
Όχι, μη μ' αγαπάς!
Κι αυτά που έχεις να μου δώσεις
πάρ' τα, κι αλλού να πας.
Δε θέλω, δε θέλω να με σώσεις.
Όχι, όχι, μη μ' αγαπάς!
Κι αυτά που θέλω να μου δώσεις
πάρ' τα, κι αλλού να πας.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: