Apr 18, 2010

Έχω φίλους

Γενικά:
Μουσική : Γιάννης Ζουγανέλης
Στίχοι : Γιώργος Σκούρτης
Ερμηνεία : Ελένη Δήμου
Άλμπουμ : ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ
Εγγραφή : 01
Κυκλοφορία : 1982
Στίχοι:

Εγώ δε θέλω γιατρικά
γιατί έχω φίλους.
Εσύ κρατάς τα μυστικά,
τα δένεις κόμπους χίλιους.

Σε μάλωσα μια μέρα και το έγραψες
κι εσύ σε μία ώρα όλα τα ξέγραψες.

Εγώ δε θέλω να ξεχνώ
τα τόσα βάσανά μου,
στα δάχτυλά μου τα μετρώ
τα αμαρτήματά μου.

Σε μάλωσα μια μέρα και το έγραψες
κι εσύ σε μία ώρα όλα τα ξέγραψες.

Τη λύπη μου θέλω να ζω
όπως και τη χαρά μου,
σήμερα μαύρα να φορώ
και αύριο τα καλά μου.

Σε μάλωσα μια μέρα και το έγραψες
κι εσύ σε μία ώρα όλα τα ξέγραψες.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: