Apr 24, 2010

Εγώ που σ' αγάπησα

Γενικά:
Μουσική : Λευτέρης Ζέρβας
Στίχοι : Ανδρέας Σπυρόπουλος
Ερμηνεία : Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ Η ΚΑΡΔΙΑ
Εγγραφή : 07
Κυκλοφορία : 1983
Στίχοι:

Τι μου ζήτησες εσύ
και δεν σ' το 'χα δώσει,
που ψάχνεις για άλλη αγκαλιά
και μ' έχεις φαρμακώσει.

Πότε κράτησα εγώ
κάτι και για μένα;
Ολα στα πόδια σου σωρό
τα είχα απλωμένα.

Εγώ που σ' αγάπησα,
εγώ που σε πόνεσα
και μια ολόκληρη ζωή
για σένα ξόδεψα,
τι μου ζήτησες εσύ, τι
και δεν σου το 'δωσα;

Ό,τι ζήτησες εσύ
έγινα θυσία,
μα στην καρδιά μου τη χρυσή
δεν δίνεις σημασία.

Είχα μέσα μου κι εγώ
μια κρυφή ελπίδα,
μα από τα χέρια σου τα δυο
ποτέ καλό δεν είδα.

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή, αν δεν κάνω λάθος, είναι η Μαρίνα Βλαχάκη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: