Apr 22, 2010

Γύρισε κοντά μου

Γενικά:
Μουσική : Θανάσης Πολυκανδριώτης
Στίχοι : Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία : Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ Η ΚΑΡΔΙΑ
Εγγραφή : 14
Κυκλοφορία : 1983
Στίχοι:

Όλη η ερημιά κι η πίκρα της ζωής
μες στα δυο μου μάτια απόψε θα τη δεις.
Κι όλη την αγάπη που 'χεις κάνει δάκρυ
μέσα στην καρδιά μου θα την βρεις.

Γύρισε κοντά μου, γύρισε
κι όταν κουραστείς φύγε ξανά.
Μ' έχει πιάσει απελπισία
κι η δική σου η απουσία
δίκοπο μαχαίρι στη καρδιά.
Γύρισε κοντά μου, γύρισε.

Με σκυφτό κεφάλι μόνος τριγυρνώ
μες στο άδειο σπίτι και το σκοτεινό.
Νιώθω την σκιά σου και τα βήματά σου
πάνω στην καρδιά μου σαν βουνό.

Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Πάριος (1994 - ΒΙΟΣ ΕΡΩΤΙΚΟΣ)
Θεοδοσία Στίγκα (1996 - ΜΟΙΑΖΕΙΣ)

Πληροφορίες:
Στον δίσκο της Στίγκα το τραγούδι αναφέρεται με τίτλο "Γύρισε".
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: