Apr 30, 2010

Μα εγώ ελπίζω

Γενικά:
Μουσική : Σπύρος Παπαβασιλείου
Στίχοι : Τάσος Οικονόμου
Ερμηνεία : Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΓΥΝΑΙΚΕΣ... ΓΥΝΑΙΚΕΣ...
Εγγραφή : 12
Κυκλοφορία : 1979
Στίχοι:

Αυτοί που ξέρουνε τα πράματα μου λένε:
Οι δυνατοί συνήθως κλαίνε.
Αυτοί που πέρασαν σαν τις δικές μου μπόρες,
μου λένε: Πρόσεξε, περνάς τις δύσκολές σου ώρες.

Μα εγώ ελπίζω πως θ' αλλάξεις
και πλάι μου θα ξαναρθείς.
Μα εγώ ελπίζω πως θ' αλλάξεις
κι απ' το ποτήρι μου θα ξαναπιείς,

Αυτοί που πάθανε παρόμοια μου λένε:
Οι δυνατοί συνήθως κλαίνε.
Αυτοί που νιώσανε του χωρισμού τον πόνο,
μου λένε: Πρόσεξε, περνάς τον πιο πικρό σου δρόμο.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: