Apr 19, 2010

Μη διστάζεις καρδιά μου

Γενικά:
Μουσική : Γιάννης Παλαιολόγου
Στίχοι : Ανδρέας Σπυρόπουλος
Ερμηνεία : Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΚΑ
Εγγραφή : 12
Κυκλοφορία : 1981
Στίχοι:

Μη διστάζεις καρδιά μου,
μη διστάζεις, προχώρα
μια που έφτασ' η ώρα
του χωρισμού.

Είναι άδεια η καρδιά της
κι αν θα μείνω κοντά της
θα 'μαι πάντοτε στην άκρη του γκρεμού,
στην αγκαλιά του καημού.

Εσύ καρδιά μου να μην κάνεις πίσω
αν θα με δεις εμένα και δακρύσω,
μη μετανιώσεις γι' αυτό.
Εσύ καρδιά μου να μην κάνεις πίσω
γιατί αν μ' αφήσεις και υποχωρήσω
θα είναι λάθος σου πικρό.
Αν διστάσεις καρδιά μου
θα μου κάνεις κακό.

Μην πιστέψεις καρδιά μου
αν θα δεις κάποιο δάκρυ
στων ματιών της την άκρη,
μη λυπηθείς.

Έχω κάνει το λάθος
γιατί είχα το πάθος,
γιατί είχα μες στα στήθια μου φωτιά.
Όλα της σκέτη ψευτιά.

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή συνοδεύει η Χάρις Αλεξίου.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: