Apr 20, 2010

Σημάδια μου αφήνεις

Γενικά:
Μουσική : Αλέκος Χρυσοβέργης
Στίχοι : Σπύρος Γιατράς
Ερμηνεία : Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΚΑ
Εγγραφή : 09
Κυκλοφορία : 1981
Στίχοι:

Σημάδια μου αφήνεις σαν με φιλάς
και την καρδιά μου λιώνεις σαν με κοιτάς.
Εσύ μόνο, καρδιά μου, με κυβερνάς
μα έλα που δεν ξέρω αν μ' αγαπάς.

Όλα τα παράπονά μου πού να πάω να τα πω;
Πού να βρω ένα βοτάνι, να σωθώ, να γιατρευτώ;
Κάθε μέρα που περνάει πιο πολύ σε αγαπώ
κι αμφιβάλλω, στην ζωή σου, αν υπάρχω μόνο εγώ.

Σημάδια μου αφήνεις σαν με φιλάς
και την καρδιά μου λιώνεις σαν με κοιτάς.

Σημάδια μου αφήνεις σαν με φιλάς
και ύστερα μονάχο με παρατάς.
Εσύ μαζί μου παίζεις κι εγώ πονώ
κι αλίμονο σ' εμένα που σ' αγαπώ.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει η Χάρις Αλεξίου.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: