Apr 15, 2010

Το ανθρωπάκι

Γενικά:
Μουσική : Γιώργος Ζαμπέτας
Στίχοι : Διονύσης Τζεφρώνης
Ερμηνεία : Ελένη Ροδά
Άλμπουμ : Η ΑΤΙΘΑΣΗ
Εγγραφή : 02
Κυκλοφορία : 1974
Στίχοι:

Το ένα φέρνει τ' άλλο κι αφού σ’ αγάπησα
απ' το δικό μου δρόμο για σε ξεστράτησα.
Με πήρες να με κάνεις κυρά κι αρχόντισσα,
προδότης όμως βγήκες, δεν το λησμόνησα.

Όλο ήθελες να παίρνεις και ποτέ δεν έδινες.
Ανθρωπάκι ήσουν πάντα κι ανθρωπάκι έμεινες.

Ο κόσμος είναι ρόδα, γυρίζει, μάτια μου.
Θα 'ρθεις μετανιωμένος στα σκαλοπάτια μου.
Στην πόρτα την κλεισμένη θα κλαις, λεβέντη μου,
και δεν θα σου ανοίγω, παλιέ αφέντη μου.

Άλλες ερμηνείες:
Ελένη Δήμου (1982 - ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ)

Πληροφορίες:
Το τραγούδι κυκλοφόρησε αρχικά (το 1972) σε δίσκο 45 στροφών.
Η Δήμου στον τελευταίο στίχο λέει "μα δεν θα σου ανοίγω".
Τελευταία ενημέρωση: 16/6/12
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: